lördag 13 november 2010

Paus i hushållsarbetet.

Marcus jobbar ute med förrådet och jag håller ställningarna här inne.
Jag och Hugo var ute en stund på förmiddagen. Provade nya regnstället. Han kommer garanterat kunna ha det hela vintern och våren.
Lilleman lessnade ganska så fort på att vara ute så vi gick in och svängde ihop lite trolldeg.
Han höll sig sysselsatt säkert 15-20 min (Rekord) medans jag bakade bröd.

Tvättmaskinen går på högvarv på helgerna och samtidigt som jag är med Hugo plockar och städar jag. På vardagarna hinner man inte mycket. Alla saker har inte rikigt hittat sin plats här hemma än så det är lite rörigt.

Om ett par timmar är det dags att göra sig iordning. Tjejkväll i kväll! Härligt med lite egentid just nu!

Ha en fortsatt bra dag!
Puss och Kram

Inga kommentarer: