lördag 9 oktober 2010

Kikar bara in för att säga HEJ!
Sitter en stund och nästan svettas i soffan framför brasan. Otroligt vad den värmer!

Började dagen med ett pass på gymmet innan jag fortsatte till jobbet. Butiksjobb i nynäs idag.
När det passet var klart styrde jag bilen mot tungelsta där det var full aktivitet.
Svägerska och svåger var i full gång med flytten, båda deras familjer fanns där till hjälp.
Det var i stort sett klart när jag kom så jag slapp bära och konka. Jättefin lägenhet som de köpt, och bara 30 min från oss.
Sen Hugo somnade vid halv 8 har jag röjjt på övervåningen. Det tar mer tid än man tror att ställa alla saker på plats. Mycket har ja skickat ner en våning för att ta tag i senare. Så nu ser det hyffsat ut här uppe. Behöver dock skura badrummet.

Tänkte packa ihop lite inför morgondagen. Jag och Hugo ska tillbringa dagen tillsammans med 2 mammor + barn på älvsjö mässan. Kommer garanterat bli en heldag!

Ha en bra kväll!
Puss o Kram

Inga kommentarer: