söndag 10 oktober 2010

Helt slut nu efter dagen. Var uppe med tuppen för att gå på mässan, underbara barn och hem & villa. Började med underbara barn med 2 mammakompisar.
Hugo ville väl allt förutom att sitta still i vagnen så det var svårt att koncentrera sig. Hann egentligen inte se så mycket, inte prata heller. Så gå på mässan med barn kommer jag vänta länge med till nästa gång.
Till min räddning mötte jag upp mamma o pappa inne på hem & villa mässan.
Eftersom de var klara och tänkte gå hem tog de Hugo med sig så jag kunde kika i lugn och ro.

Åkte förbi minneslunden och tände ljus för farmor innan jag åkte hem till mor o far.

Väl hemma på ön blev det middag, bad och läggdags.
Gräsänka just nu och det är inte lätt att hinna med både barn och hus. Hugo går ju självklart i första hand alltid. Får se om jag hinner få ordning på rummen där nere i veckan.

Blåsa håret och hoppa i säng brevid Hugo nu.
Första gången jag ska lämna på dagis imorgon!

Puss och God natt!

Inga kommentarer: