torsdag 22 juli 2010

Eftersom värmen håller i sig låter vi Hugo vara utan blöja ganska ofta.
Hoppas dock att han kan lära sig gå på pottan snart.
Vid middagen satte jag honom i barnstolen på en handduk, visste ju att han skulle kissa. Självklart gjorde han det också, de mesta kom bredvid handduken. Efter bara en liten stund bajsar han, på handduken som tur var. När jag gjort rent Hugo tar jag handduken och går in på toa, Hugo har jag lämnat på vardagsrumsgolvet. När jag kommer tillbaka tar jag upp Hugo och går till köket för att prata en stund med Marcus.
Tillbaka i vardagsrummet ser jag bajs på golvet. Hur sjutton hann han bajsa där? Hmm, då borde ju jag ha bajs på mig eftersom hag har Hugo sittandes på min höft. Mycket riktigt, det är bajs överallt!
Inte långt senare står Hugo och pysslar i sin säng, utan blöja, nykissad och nyskiten.
Trodde jag men självklart så kissar han även där!

Ska börja jobba på att få Hugo rumsren.

Inga kommentarer: