onsdag 21 april 2010

Vi har haft en bra dag jag och Hugo trots att han blivit förkyld.
Mammas lilla älskling. Svårt att sova har han nu så jag räknar med en natt med lite sömn för både min och Hugos del.
Började iaf dagen med en tripp till öppna förskolan, som alltid på onsdagar.
Vi mammor satt och prata och kidsen satt och röck majskrokar från varandra. De är ju för söta!
Hade tid på bvc för 10 månaders kontroll på eftermiddagen.
Eftersom vi hade lite dötid mellan öppnaförskolan och bvc blev vi bjudna hem till en av mammorna. Köpte med oss mat som vi åt innan vi åkte vidare ner till nynäs.

(Mammaskryt, ni behöver inteläsa)
Hugo fick alla rätt av läkarn. Han kunde bland annat klappa händer, krypa, pincettgreppet, resa sig till stående, gå med hjälp av gåvagn,bord mm.
73 cm lång och 9.6kilo tung.

Åkte förbi jobbet innan vi åkte vidare för att handla.
Varför lyckas jag alltid få avstämning när jag är stressad, när Hugo är på sitt sämsta humör eller när jag storhandlat.
Idag var de det sistnämnda. Allt gick iaf bra, fick till och med hjälp att packa ner allt igen. Dock blev avocadosarna pannkaka och jag blev tvungen att köpa en påse till eftersom tjejen inte var så duktig på att packa...

God natt!

Inga kommentarer: