torsdag 25 mars 2010

Var på öppna förskolan igår. Hugo var på bra humör och vi bjöds på våfflor. Mums!!
När vi kom hem packade jag över Hugo till barnvagnen och traskade iväg till Marcus mormor o morfar. Måste passa på att hälsa på dom när de är ute, dom blir så glada då.
Hugo åt lunch och jag fick fika. Gick hem igen efter ett par timmar.
Kvällen avslutades med fika hos ett par kompisar.

Kvart över 5 vaknade Hugo imorse, jag bad Marcus gå upp eftersom han ändå skulle upp snart.
Jag och Hugo tog en powernap på soffan innan vi packade ihop oss och åkte hemifrån vid halv 10. Dagens plan var att hälsa på mamsen i hennes butik i haninge. Vi åkte tåget från ösmo, lägger lite mycket pengar på bensin just nu. Hugo kröp runt i butiken och lekte med leksaker. Jag hjälpte mamma med både prismärkning av kläder och omskyltning i fönstret. Så roligt att vara där och pyssla!

Inga kommentarer: