söndag 28 februari 2010

Uppdate från helgen.
I fredags var jag och Hugo på öppna förskolan i nynäs tillsammans med Mikaela och hennes dotter Tina. Har endast varit på babycafé i nynäs tidigare så det var andra lokaler vi befann oss i den här gången. Det fanns lekrum, kuddrum och fikarum. Vi lekte, sjöng och fikade innan barnen våra blev trötta och vi åkte hem. Hem och gjorde istort sett ingenting.

I lördags var vi i haninge, jag var i mammas butik eftersom det var smygöppning. Marcus och Hugo spenderade tiden tillsammans med Marcus familj. De tog en tripp till babyland och införskaffade en ny bil barnstol till Hugo. Nu sitter han som en kung i bilen.

På kvällen var vi ett gäng kompisar som träffades. Åkte tillsammans förra året till sälen, matpengarna som blev över köpte vi trisslotter för. Träffades i december och skrapade första gången och nu var det alltså dags igen eftersom vi tagit ut nya lotter för de vi vann sist. Blev skidinspirerad middag med gulaschsoppa och jäger. Blev en kul men väldigt sen kväll. Var hemma (sov hos Marcus föräldrar) halv 3 på natten. Kände mig bakis när jag vaknade vid 7 tiden trots att jag inte drack en droppe. Marcus gick upp med Hugo medan jag fick sova en stund till. Packade ihop oss mitt på dan och åkte hem.

Jag har städat lite, Marcus har skottat tak och plogat snö hela eftermiddagen.

Nu sover grabbarna och jag kikar på wallander. Dags att hoppa i säng snart så jag orkar jobba i morrn!

Inga kommentarer: