fredag 19 februari 2010

Sov hos mamma och pappa natten till torsdagen och natten till idag sov vi hos marcus föräldrar därför har jag inte hunnit med att blogga. =)

Eftersom jag är ledig passar jag på att sova borta så får jag och Hugo umgås mer med våra familjer.
Torsdagen tillbringade jag tillsammans med mamma. Blev en tripp till ikea och till en stor secondhand butik i farsta.
Träffade Hugo syssling och hennes föräldrar på kvällen. Första gången vi såg den lilla, å guu så liten hon var och jättesöt!

Packade ihop oss imorse och styrde bilen mot nynäs. Hade tid för mätning och vägning på bvc. Även sista gruppträffen. Den här gången var det en tandsköterska som pratade tandvård.
Hugo vägen nu 9260g och är 71,5 lång (skrev fel till dig farfar) Han följer kurvorna jättebra.
När vi var klara på bvc var det jag och en mamma till som tog oss en sväng i nynäs. Gick även till bibblan för att hämta en bok till Hugo som man fått via bvc.
Tog en fika på jobbet innan vi åkte hem.

Ätit middag, packat upp och nu varit uppe på ungdomsgården.
Snart dags att hoppa i säng.

Har även hunnit bli ett år äldre medans vi varit hemifrån.