tisdag 2 februari 2010

Jag vill inte vara hemma när solen skiner.
Dammet virvlar runt i luften, förnstrena går knappt att se ut genom, damm på alla plana ytor. Allt syns verkligen. Dålig luft inne också eftersom vi eldar varje dag och vädrar allt för sällan så här års. Vårat hus är mycket renare eller i allafall lättare att hålla rent på sommarn. Kanske för att man inte är inne så mycket då. Tycker att jag inte gör annat än plockar och städar. Dammsuga är ett måste nu när Hugo kryper runt och plocka bort allt som ligger och skräpar så han inte stoppar det i munnen. Jag önskar mig ett större hus!!



1 kommentar:

Therese sa...

Hi, hi å jag är här och tassar tillbaka när jag tar mina bloggrundor när tid och ork finns :-) För som du skriver, annars så tycker jag alltid att det är något som ska plockas eller städas undan, eller en busunge som rycker en i benet *ler*
Hoppas du får en fin kväll!
Kram