måndag 22 februari 2010

Har som vanligt inte så mycket att komma med på en måndagkväll.
Druckit massa te och löst sudoku på jobbet idag.
Idrottsföreningen hade årsmötet idag som jag åkte på direkt efter jobbet så nu har jag precis fått i mig middagen. Grabbarna har redan gått och lagt sig. Känner själv att det skulle vara skönt att få sova för en gång skull, är ju sällan trött på kvällarna.

Helgen svepte förbi fort som 17. Hade tid hos frisören på lördag förmiddag. Tog en sväng i secondhand butikerna efteråt eftersom jag var barnfri. Fick tag i 2 kockumsmuggar, en tratt och ett tidningställ i trä som jag målat vitt.
Söndagen ägnade Marcus åt att skotta snö. Jisses vad mycket snö det är, tror aldrig jag sett så mycket. Skottade även taket på huset.

Imorgon står det ingenting på schemat. Kommer väl ha fullt upp med att ta hand om Hugo och sköta hushållet. Disk, plock och tvätt är något som aldrig tar slut!!

God natt!

Inga kommentarer: