tisdag 16 februari 2010

Full rulle här hemma. Lämnar man Hugo på golvet kryper han genast iväg för att hitta på något bus. Han ser och når precis allting. Han är mest het på vedkorgen, där kan han sitta och pyssla länge eller så tar han tag i handtaget och reser sig upp och står en stund. Även dammsugarn kan hålla honom sysselsatt ett tag.
Kommer jag och sätter mig bredvid honom på golvet kryper han upp i mitt knä. Mys!
De mysigaste stunderna är ändå på morgonen och kvällen då vi antingen ligger i sängen eller sitter i soffan och pussas, kramas och pratar lite om livet. Hugo är världens goaste kille!

Nä dags att återgå till hushållssysslorna.
(undrar vad marcus gjorde igår när han var hemma)

1 kommentar:

mikaela sa...

Okej men de är rolig att gå på öppna.
Hur länge ska du sova hos dina föräldrar?
jag vet inte vad jag ska göra är trött på att sitta hemma lr gå ut och gå.

ha de bra kram