tisdag 5 januari 2010

Iiiiii så kallt det är ute!
-12 ute när jag vaknade och +12 inne. Dock stiger värmen fort när man tänder kaminen och vid en inne temperatur på 25 slutade jag elda.
Dagarna går fast man inte gör speciellt mycket. Livet nu går mest ut på att mata, leka och busa med Hugo vilket jag gör med glädje!
Tog även tag i lite pappersarbete. Dags att göra ett bokslut för året som gått och börja på ett nytt. Gillar inte att skjuta upp saker, brukar bli så jobbigt tillslut då när man väl måste göra sakerna så detta tråkiga jobb gör jag på en gång, tyvärr tog bläcket slut i skrivaren så jag kunde inte göra klart idag.

Karate Kid på tv. Måånga år sen man såg den filmen.

Ha en bra kväll!
Puss o kram

1 kommentar:

Therese sa...

Så skoj att du hittat till mig och vill vara med i min lilla utlottning! Lycka till!
Även här har vi det kallt mot minus 30, så idag blir det sannerligen en innedag med mys. Kram!