söndag 17 januari 2010

Idag ska vi åka till haninge jag och Hugo. Pappa Marcus är på jakt och efter det är det ideellt arbete uppe vid hokeyrinken.
Känt mig så uttråkad i helgen. Less på att sitta hemma. Mest less på att tvätta, städa, plocka, diska och alla annat som man måste göra.
Kylen behöver rensas, bädda rent i sängen skulle va trevlig och moppa golven. Sånt tänker jag på när jag är hemma, för Marcus existerar inte ens dessa tankar.
Önskar att jag var som Marcus.
Eftersom jag inte är det så flyr jag istället hemifrån.

Ser fram emot veckan, en fullplanerad vecka!

Ha en bra dag!

3 kommentarer:

Syster sa...

Du får fly hit på fredag så vi kan mysa med barnen lite! Puss!

Lina - Mamma till ängeln Emilia sa...

Då är han och J väääääldigt lika haha.
J skyller på att han inte "ser" disken :P

Grynet mamma till lille Vidar sa...

Tack för ditt svar :)