fredag 8 januari 2010

God afton!

Hade Kattis som gäst här onsdag till torsdag. Alltid lika mysigt att ha henne här.
I torsdags åkte jag förbi haninge för att lämna Hugo hos farmor en liten stund medans jag åkte runt och handla. Tyckte för Hugo skull att det var lugnast att ha honom där för att slippa hoppa in och ut i bilen med mig medans jag gjorde en massa småstopp.
När jag sen kom tillbaka tog jag ett bad tillsammans med Hugo. Eftersom vi inget badkar har var det första gången vi badade tillsammans. Mys! Dock ville inte Hugo ha lika varmt vatten som jag så jag satt och frös. När Marcus jobbat färdigt kom även han till sina föräldrar. Vi var bjudna på middag hos hans syster o kille och tänkte passa på att sova över hos svärföäldrarna.
Blev bjudna på en jättegod middag och efterrätt och kakor. Hade ont i magen av mätthet när vi åkte därifrån. Hugo hade en bra natt, vilket betyder att jag endast behövde gå upp 2 gånger för att amma.
Denna dag gick i en rasande fart. Åt lunch i centrum tillsammans med svärmor innan jag gick vidare för att träffa mamma. Kanske inte än ska berätta vad mamma och jag pysslar med. Svärmor kom dit efter en stund och tog en promenad hem med Hugo medan jag forsatte hjälpa mamma. Kunde varit där hela eftermiddagen och kvällen. Kommer åka dit snart igen!
Rullade in på parkeringen hemma samtidigt som Marcus.
12 grader inne när vi kom hem. Jag hade dragit ner lite för mycket på elementet... Efter att ha eldat en stund är vi nu uppe i 25 grader igen. =) Elpriset har fasiken gått upp till 10kr/kilowatten. Det är ju galet!

Nästan klar med bokslutet nu, bara ett papper som ska skrivas ihop + att jag ska göra en budget för detta år.

Kollar lite på let´s dance, jösses vad hon programledare inte ser ut som hon brukar. För visst är det väl samma som sist. Mörkhårig och minst 10 kilo tyngre.

God natt!

1 kommentar:

Love Oliwers mamma sa...

Hej!

Jo jag vet men jag känner att jag vill vara bekväm i mig själv och de är jag inte just nu. Så istället för att bara klaga så vill jag göra något åt saken.. jag vet att jag har sambo och barn men jag är ju fortfarande en människa och en individ som vill må bra i sig själv :) Men milf grejen är ju mest för skoj haha :P