fredag 22 januari 2010

Äntligen fredag! Är bjudna på kalas hos Hugos halvkusin imorgon.
Eftersom det är så tråkigt hemma och Marcus hade andra planer för helgen bestämde jag mig för att åka ner till syrran redan idag.
Ska även hämta upp lillebror på vägen. Kul att umgås alla syskon tillsammans, inte ofta det händer.

Haft en dålig natt igen. Jag gick och la mig vid 9 eftersom jag var så trött, kunde dock inte somna förens vid 10. En timme senare vaknar Hugo och vill inte somna om. Efter de senaste nätternas vyssande och gungande har jag fått träningsvärk i låren... Efter en halvtimme gav jag upp. Marcus fick ta över. Även han gav upp efter en stund och Hugo fick lägga sig brevid tutten så vi alla kunde sova. Så idag har jag ONT i ryggen. Tror inte den håller så länge till, kan man köpa ny?
Hugo pigg och glad vaknade halv 8 och ville gå upp. Jag gav honom ett gosedjur vände på mig och försökte iaf vila lite. Efter en halvtimme gick vi upp. Vi har ätit frukost och jag har gjort mig iordning. Hugo sover förmiddag. När han vaknar ska han bara byta om sen är vi klara för avfärd. Hinner vi säga hej då till Pappa Marcus oxå som snart kommer hem för att äta lunch.

Trevlig helg!
Puss o kram

Inga kommentarer: