lördag 5 december 2009

Sötaste lille nissen. Han provar sina nappar, vilken som smakar bäst. Dock suger han inte på dom, bara tuggar och biter lite.

Åkte upp till julmarknaden idag. Var väl 6 st utställare som stod ute i regnet och kylan. Tyckte faktiskt synd om dom. De kunde väl ändå fått stå inne! Kanske berodde på vädret men det var inte mycket folk som var där.

Man kunde kanske satsat lite mer på julstämning. Lite julmusik eller kanske en tomte som bjöd på glögg och pepparkakor?

Hugos humör har varit lite bättre idag. Hoppas den elaka tanden kan komma ut så han blir som vanligt igen!

Ska lägga mig på soffan brevid Marcus en stund.

Puss o kram

1 kommentar:

Syster sa...

Sötnosen!! :) Hoppas någon ljuddämpare funkar så du får sova lite!

trist att det inte var så många utställare, men hörde att det var ganska dyrt också....

Jag läste nånstans att man inte ska föra bröstet till barnet utan barnet får komma till bröstet om du hänger med, jag fick också ont i ryggen när jag låg ner och ammade i sängen, men inte så mycket nu utan jag försöker få Maja så nära som möjligt får då behöver jag inte anstränga ryggen.