lördag 5 december 2009

Natten är över. Hugo somnade tillslut vid halv 4 när jag la honom i barnvagnen och drog igång köksfläkten. Själv somnade jag en timme senare. Inte nog med att Hugo väcker en om nätterna, efter 2 timmars sömn är det kattslagsmål ute på kökstrappan vilket gör att jag flyger ur sängen. Har så svårt att somna om. Nästa gång Hugo vakna orkade jag inte gå upp så jag la honom brevid mig i sängen. Varför får just jag så ont i ryggen av att ligga och amma?
Nu ligger han så sött och sover i sängen. Jag har hunnit äta frukost och göra mig iordning.

Ska besöka ludvigsbergs julmarknad idag. Känner att jag är på dåligt humör och behöver komma utanför dessa trånga väggar. Vet inte riktigt om julmarknaden är bästa stället att vara på dock, får tajma så Hugo sover när jag är där.
Kan man hoppas på lite julstämning??

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: