tisdag 22 december 2009

Julstökade fram till kvar över midnatt igår.
Hugo väckte oss vid 8 imorse, det var nog bara han som var pigg då..

Hade tid hos både tandläkarn och bvc idag. Eftersom Marcus är pappaledig fick han gå med Hugo till bvc för 6 månaders kontroll. Han klarade kontrollen utan anmärkningar.
Bävade lite för att gå till tandläkarn, sist jag var där 2007 hade jag ett hål och minnas att dom tog bra betalt.
Dock gick jag därifrån med ett leende på läpparna idag.
Bara antydan till hål på ett ställe och med tandvårdsbidraget kostade undersökningen endast 150 kronor.

Under eftermiddagen och kvällen har Marcus gjort både viltsvin och råddjurstek som vi ska få avnjuta till jul. Blev även 2 formar med Jansson. Jag bakade pepparkaksmuffins och slog in de sista julklapparna. Fick även badrummet och hallen skurat och städat, bara resten kvar.

Imorgon åker Marcus in till stan (familjetradition). Jag och Hugo stannar hemma och städar (tycker om att komma hem till ett rent hus) och packar för 2 nätter på bortaplan. Ska sen bara mysa och ta det lugnt!

Ska äta nånting nu innan jag hoppar i säng, ständigt hungrig...

Puss o God natt!

Inga kommentarer: