fredag 11 december 2009

Helt slut efter 2 heldagar på bortaplan.
Åkte hemifrån igår förmiddags för att tillsammans med svärmor åka o shoppa. Hamnade på Brisak borta på värmdö. Ullared mini kan man kalla det. De har allt och lite till och ganska billigt. Lyckades bränna några 100-lappar.
Svärföräldrarna hade införskaffat både matstol och spjälsäng till lille guldklimpen så han både satt och sov som en kung. =) Dock sov han endast 2 timmar i spjälsängen, mysigare mellan mamma o pappa.
Idag tog vi oss in till människobyn (Stockholm). Fick sällskap av Hugos faster Anna. Gick förbi mamma och pappa som stod på julmarkanden i sinnenas trädgård. Tog oss sen vidare bort mot hötorget och drottninggatan. Handlade hem lite pyssel från panduro och en julklapp på desigtorget. Hann med lunch inne på pub oxå innan vi åkte hem igen.
Glad att jag inte åker kommunalt så ofta. Dels för att jag tycker det är dyrt, 80kr ToR och sen för att det är så galet mycket folk man ska trängas bland. Blev dock förvånad över hur hjälpsamma människor ändå är.
Kommer inte ha några problem att somna ikväll. Gick ju upp med Hugo kl. 6 imorse.
Han somnade för 20 min sen och jag hoppas verkligen att han kan sova några timmar. Sen han hade 3-dagar feber han rutinerna ändrats något vilket jag inte gillar eftersom han är pigg och vaken för länge på kvällen och natten.

Imorgon är vi bjudna upp till kyrkan för att se på luciatåg.

Nu hejjar vi på Erik, fast Kalle sjöng ju vinnarlåten väldigt bra!

Puss o kram

Inga kommentarer: