torsdag 26 november 2009

Jaha, nu är det en stackare som dött av influensavaccinet. Och så vet vi alla ovaccinerade som dött. Hur många har vaccinerat sig och hur många har klarat sig trots att de inte vaccinerat sig?
Jag har inte vaccinerat mig än. Vet inte om jag kommer göra det heller, har faktiskt inte tänkt så mycket på saken.

Natten har varit bra. Ammade vi 3 och vid 6. Fick gå upp en gång vid 1 tiden eftersom han grät, men då räckte det att stoppa nappen i mun, skönt att den verkar funka nu. Iaf när han sover.

Idag har jag mycket att göra. Packa väskan eftersom jag inte ska sova hemma imorgon. Ska på pysselkväll hos mamma o pappa så pyssel ska packas ner. Tror jag ska sy lite så det blir att packa med både tyglådan o symaskinen. Barnvagn och gå stol till Hugo ska med, tur att man har stor bil. Ska även göra en paj som jag ska ha med mig imorgon och städa huset, dels för att det är torsdag vilket innebär städdag med oxå för att jag alltid städar innan jag åker hemifrån. Tycker om att komma hem till ett rent hus. Ändå inte alltid jag får göra det...
Så det är väl lika bra att sätta igång nu medan Hugo sover. Ska även ta en promenad idag, måste förbi brevlådan, tror att ett tävlingspris ligger där och väntar!

Ha en bra dag!
Puss o kram

Inga kommentarer: