torsdag 5 november 2009

Igår föll de första snöflingorna över Muskö.
Tur att de försvann så fort de kom till marken.
Jag hör till den gruppen som tycker om sol och värme.
Även kommit lite snö idag.

Igår var vi på öppna förskolan. Hade varit roligare om det funnits någon i Hugos ålder.
Idag har vi inte gjort mycket alls.

Har infört städdagar här hemma, mest för att jag tycker att det inte bara är jag som ska städa, även fast jag går hemma om dagarna. Så jag hoppas på att det kan funka. Roligare om man kan hjälpas åt båda två och städa för att sedan tillsammans kunna ligga i soffan. Är så onödigt att behöva bråka om städningen.

Går ju även i väntans tider, nej det är inte tomten utan syster min som är gravid och har BF på söndag. Jag har tippat på nedsläpp imorgon. Riktigt spännande! Jag ska bli moster, Hugo ska få sin första riktiga kusin och framför allt, min syster ska bli mamma och förhoppningsvis få uppleva allt underbart som kommer när man blir mamma.

Ha en bra kväll!
Puss o kram

Inga kommentarer: