söndag 4 oktober 2009

Tänkte imorse att jag skulle plocka fram vinter kläder och då samtidigt packa ihop alla sommarkläder. Tveksam till att de kommer behövas mer iår.
Efter ett tag undrade jag va 17 jag gett mig in på. Fullt med kläder i hela v-rummet, kassar och kartonger i hallen... Kunde ju inte bara börja plocka med kläder utan det blev röjjning i lillstugan samtidigt.
Nu är iaf den värsta röran borta. Eftersom vi har ett pyttelitet hus fick jag spinga mellan lillstugan, huset och vinden några gånger.
Här i huset finns det som man dagligen använder, vinden är till för sånt som inte används så ofta, så som vinter/sommarkläder, julsaker och gamla papper. Lillstugan är full med sånt som används för ofta för att hamna på vinden med inte tillräckligt ofta för att få plats i huset. + att det är en bra ställe att bara ställa in saker i.
Blir dock lite trångt för våra gäster som brukar bo där. Därför har jag röjjt undan lite.
Nu är det beboligt.
En hög kvar här inne med Marcus kläder, den får han ta själv.

Tänt ljus och tagit fram laxen vi ska äta ikväll med ris och sås.

Blir tv och tårttrester ikväll, kanske en kanelbulle oxå.

Puss o kram

Inga kommentarer: