fredag 16 oktober 2009

Nu sitter vi i bilen på väg upp till Marcus brorsa o hans familj. Marcus har ju varit där sen några dagar tillbaka och jagat älg.
Jag och Hugo här i baksätet, svärföräldrarna där fram. Skönt och inte behöva köra ibland.
Åkte hem till svärföräldrarna redan igår efter att jag hälsat på en tjejkompis och tittat in på pappas jobb och sagt hej.

I tisdags var vi på skogskyrkogården och sa ett sista hejdå till våran älskade farmor. Y
Tillbringade kvällen och natten hemma hos mamma o pappa. Inge roligt att vara ensam hemma.

Efter att Marcus bil slutat fungera i början av veckan var det nu min bil som stog på tur.
Hade packat den precis full, spänt fast en sovande Hugo och vrider om nyckeln och, ingenting händer!
Svär en lång ramsa innan jag ringer pappa. Får låna deras bil. Mamma hjälper till att packa över allt och jag kommer hem innan mörkret börja falla.
Tur att man har en SNÄLL PAPPA som tar sig tid att fixa bilen (förhoppningsvis)

Hoppas ni får en bra helg!
Puss o kram

Inga kommentarer: