fredag 2 oktober 2009

Fick sova hela 7 timmar inatt. Bäcksvart ute och ganska kyligt här inne.
Tog som vanligt bra länge innan jag kunde somna om.
När Marcus vaknade och gick upp halv 7 fick han byta blöja innan jag satte mig i sängen och ammade. Fick sedan sova en timme till innan vi gick upp.
Har nu matat både mig själv och Hugo. Hugo ligger o nassar i barnvagnen och jag funderade oxå på att sova en stund till men, nä piggnar snart till och så kanske jag är lika trött som Marcus ikväll. Är ju aldrig trött på kvällarna jag.

Tände en brasa i morse när jag gick upp, hade bara 17 grader här inne.

Idag ska vi ut och gå en promenad, så fint väder ute. Blir dock att ta på både mössa och vantar. Kyla kom verkligen fort. Vika tvätt och diska kan man oxå göra idag, om man har lust.

Ska även åka en sväng och sätta upp lappar om att ungdomsgården snart drar igång. Jag och en tjej till som tänkt hålla i den denna termin. Förslag på vad vi kan hitta på?

Ha en bra dag!
Puss o kram

Inga kommentarer: