tisdag 20 oktober 2009

Exemplarisk

Mellan 8 och 12 sov Hugo imorse. Hann ju med både frulle och skura badrummet.
Han fick ta ett morgondopp i badbaljan när han vaknade. Något han verkligen gillar! Visst har jag fått bära runt på honom idag men inte alls lika gnälligt som igår. La honom på fällen under babygymmet medan jag lagade lunch, gick ju jättebra idag. Medan jag åt satte jag honom i soffan, funkade en liten stund. Märkte att han var trött så ja la honom i famnen med snuttefilten, 5 min senare hade han somnat. Behövde varken gunga eller sjunga.
Att humöret kan variera så mycket dag från dag.
Att han sedan bajsat så mycket i morse att det läckt igenom till både pyjamas och lakan kan ju inte han rå för.
Älskar min lillekille mest av allt i hela världen! Finns inget så underbart!
Ska passa på att vika ihop tvätten nu.
Puss Kram

Inga kommentarer: