tisdag 8 september 2009

Så satt man här och amma igen.
Första gången Hugo vaknar på natten, brukar vara allt mellan kl 1 & 3, då är man jättepigg fast man bara sovit ca 3-5 timmar. Ammar då ca 30-40min för att sedan gå och lägga sig igen, brukar då ta 30 min innan jag somnar.
När man sedan vaknar nästa gång ca 3 timmar senare då är jag istället så trött att jag inte orkar gå ur sängen. Lägger då Hugo brevid mig och ammar medans jag i stort sett sover...
Har då ont i ryggen när jag vaknar. Nästa gång jag vaknar i natt ska ja banne mig gå upp!

Dessutom sov jag alldeles för länge igår. Gick inte upp fören vid halv 12. Gör väl kanske inte så mycket eftersom man ändå är ledig, men halva dan är ju redan borta då.

Gjorde precis ingenting igår förutom o ta hand om Hugo. Det är så mysigt när han ligger och tittar på mobil. Han blir så glad att sparkar med benen och viftar med armarna samtidigt som han jollrar litegann. Kan inte sluta titta.

Torsdag- söndag har vi fullt på schemat. Känns bra. Ska både få komma hemifrån och träffa folk.

Puss o kram

Inga kommentarer: