onsdag 30 september 2009

Massage

I måndags var vi på baby massage.
6 mammor med barn var vi. Till en början gick allt bra. Jag hann massera båda benen och fötterna på Hugo innan första bebisen började gråta och så började nästa och sen även Hugo de andra 3 barnen sa inte ett ljud.
Fick avbryta massagen och ta upp Hugo och försöka ge honom tröst, vilket var omöjligt. Aldrig har han varit så ledsen Ingenting hjälpte. Tror att han blev påverkad av de andra barnen som grät. Tillslut fick vi alla fall tyst på våra barn, tror de andra 2 somnade. Även Hugo somnade direkt när jag la ner honom i vagnen. Undrar hur det kommer gå nästa vecka...
Även fast jag är lite blyg tog jag tag i saken och frågade om det var någon som var intresserad av att ses utöver träffarna på bvc. Alla sa ja och vi skrev upp namn och nummer på en lapp. Några av dem sa att de faktiskt känner sig lite ensamma där hemma, alltså inte bara jag.
Ska bli kul och se vad vi hittar på för något.

Inga kommentarer: