tisdag 22 september 2009

Igår tog vi sovmorgon. Gick upp kl 12. Försökte sova bort huvudvärken vilket verkade omöjligt. Var tvungen att ta en ipren.
Hann precis gå upp och klä på mig innan det knackade på dörren.
Marcus mormor, morfar och moster Eva hade hört att Marcus bakat bullar och ville ha fika. Present till Hugo hade de med sig oxå. =)
Eva fick med oss ut på promenad efter att jag ätit frukost. Hon visade mig en väg jag aldrig gått förut. Kul att man har flera vägar att välja mellan när man ska ut på promenad.
En timme senare var vi hemma hos mormor och morfar som bjöd på lunch. Knatade sen hem igen vid 4tiden. Dagen gick väldigt fort. Skönt att va ute och röra på sig och att få sällskap.
Gick upp 7 idag. Hugo ville gå upp, inte jag. Åt frukost medan Hugo låg brevid i soffan och titta på tv. Nu ligger han i barnvagnen och sover.
Jag har ingen lust med någonting just nu. Finns både disk och tvätt att ta tag i. Känner mig lite seg just nu men kommer väl snart igång!
Puss o Kram

Inga kommentarer: