måndag 14 september 2009

Haft en jättebra helg!
Började helgen med att åka till haninge för att umgås med Kattis. Tog oss dit kommunalt, vilket gick bättre än jag trodde. Vid handenterminalen var folk tom hjälpsamma!
Eftersom Marcus inte skulle hämta upp oss förens vid 5-halv 6 hade vi gott om tid på oss. Gick runt några varv i centrum, handlade, åt lunch o fika. Tog en promenad bort till babyland och öb oxå.
Var uppe i Norrtälje vid 7 tror jag. Åt pizza och titta på tv innan vi hoppade i säng.
Lördag förmidda spenderade vi i Norrtälje centrum. Jag gick runt o kika i affärer medan Marcus tog en promenad med Hugo. Dom är inte så roade av att shoppa. Hann även med att besöka inte mindre än 5 loppisar. Köpte en tältsäng, så våra gäster i lillstugan slipper ligga på golvet. Blev även lite spöketlabanleksaker till Hugo.
Hela eftermiddagen och kvällen var det party för svärmor. Hela släkten var inbjuden + mina föräldrar och svägerskans sambos familj. Så det var fullt hus. Mycket trevligt. Hugo var så duktig hela kvällen.

Hugo har sovit väldigt bra nu på nätterna. Natten till fredag blev det ju 9 timmar. Natten till lördag 7 timmar. 6 timmar natten till söndag och 5 timmar nu i natt. Mindre och mindre för varje dag men ändå bra tycker jag. Dock sover jag inte lika bra vilket resulterar i att jag får ont i huvudet. Igår kväll och idag på förmiddagen men nu är den borta. Vill inte sova för mycket på dagen heller för då är jag inte trött när det är läggdags på kvällen. Lägger mig gärna när Marcus går och lägger sig för att inte vända för mycket på dygnet.

Idag har jag pysslat lite. Väntar på att tvätten ska torka så man kan få bort den, bor ju så litet så den tar upp halva v-rummet. Myst massor med Hugo oxå. Legat i sängen o pratat lite. Han är för underbar. Låter så gulligt när han jollrar.

Snart kommer Marcus hem. Då är det dags för middag. Troligtvis går han ut direkt (som han bukar). Har ju beställt en trapp upp till huset så jag slipper gå o halka i backen så han kanske börjar med den idag.

Puss o Kram

Inga kommentarer: