torsdag 3 september 2009



Hade tid på bvc igår. Var där vid halv 12, lagom till Marcus lunch så han följde med eftersom han jobba i nynäs. Hugo mättes & vägdes. Han är nu 59 cm lång och väger 6.4 kilo. Han följer kurvorna jättebra.

Efter bvc åkte jag Hugo vidare upp till haninge för att gå i centrum tillsammans med svägerskan. Blev 2 bodys och 2 pyjamas till Hugo. Jag fick 2 linnen och hårfärg.

Tillbringade kvällen o natten hemma hos svärföräldrarna. Hugo hade inte sovit så bra under dagen så när kvällen kom var han ganska kinkig. Det var bara mamma o pappa som gällde. Jag och Marcus hade ju tänkt vi kunde bada en stund, men det blev inte riktigt så för min del. När det sen var dags att gå o lägga sig vid halv 11 var Hugo övertrött och ville inte alls sova. Gick runt med honom 1½ timme innan han äntligen gav upp. Sov i insatsen till barnvagnen till 4 då la ja honom brevid mig i sängen o ammade till han somnade. Om inte jag oxå somnat hade jag lagt ner honom i barnvagnen igen. Han vaknade en gång till vid 6 tiden när Marcus gick upp o käkade lite till. Jag var uppe vid halv 8 o Hugo gick upp en timme efter.

Åkte förbi Gmormor o Gmorfar på vägen hem och sa Hej. Hugo grät och kräktes mest så vi var inte där så länge. Nu är vi hemma igen, skönt tycker nog Hugo. Han ligger nu i min famn och håller på att somna.

Medans han sover sen ska ja ta o packar ur bilden som är proppfull med barnvagn, väskor, en bal toapapper, en säck hönsmat (som luktar förj*vligt) påsar med kläderna som vi handlade och säkert en massa annat. Måste kolla om hönsen lagt några ägg oxå. Marcus hade tänkt skjuta lite ikväll efter maten. Jag ska nog bada Hugo innan han börjar lukta sur mjölk

Ska be Marcus köpa kattsand och klorin. Dags att göra rent kattlådan ordentligt. Luktar inge gott hos oss =/ Så ikväll är jag inte sysslolös inte!

Puss o Kram

Inga kommentarer: