tisdag 25 augusti 2009

Vi har ju den dåligt men mysiga vanan att låta Hugo sova i våran säng. Det är pga min lathet som han får ligga där eftersom jag inte orkar gå upp mitt i nätterna och amma.
Dock börjar min kropp nu säga ifrån. Eftersom man inte ligger så avslappnat när man har en bebis brevid har jag fått ont i ryggen.
Tänkte då man skulle börja ända på detta. Igår kväll ammade jag till han somnade, ja då ner honom i sin säng och hoppades på att han skulle sova en stund. Han vaknade medan jag borstade tänderna. Ammade honom då i sängen till han somnade gick, lyckades lägga ner honom utan att han vaknade. Vaknade 2 timmar senare, satte oss då i soffan för att amma. La ner honom igen när han somnade o den här gången som han 2½ timme. Så länge har han inte sovit här hemma på flera veckor tror jag. Då tog jag upp honom i sängen eftersom jag var för trött att gå till soffan.
Så det gick väl ganska så bra iaf.

Inga kommentarer: