onsdag 26 augusti 2009

Var skönt att få komma ifrån igår kväll för att handla lite mat. Hela 2½ timme var jag borta.
Hugo var rödgråten om ögonen när jag kom hem. Visst någon som saknat sin mamma. Tog honom direkt, Marcus fick ta matkassarna.
Hade väl gått så där bra, han hade mest varit ledesen så det blev varken promenad eller bad.
Blev ännu en kväll framför tvn. Kollade på batman return, fast bara början. Jag höll på att somna.
Hugo somnade i soffan lite innan 21. Bar in honom i spjälsängen 21.30.
Gissa när han vaknade - 01.30
Jätteskönt. Undrar om det beror på att han fick mjölkersättning när jag var iväg o var mer mätt än vanligt eller om han bara var trött?
Så nu sitter vi här och fyller på igen.
Hade en sån otäck dröm. Nästan så jag ville ringa personen o höra så allt var ok.
5 min efter att jag gått upp och satt mig här i soffan började Marcus personsökare att pipa (frivilliga brandkåren) Blev då ännu mer orolig med tanke på min dröm.
Rusade in och väckte Marcus som yrvaket klädde på sig o åkte iväg.
Känner mig iaf lugnare nu när jag såg brandbilen åka förbi vårat hus och längre bort på våran väg för då var det inget med personen jag drömmde om.
Verkar som Hugo sover igen, ska prova lägga honom i sängen.
Puss o Kram

Inga kommentarer: