måndag 31 augusti 2009

tidsfördriv

Jag tänker innan jag gör saker? Oftast
Jag är envis? Ganska
Jag går efter utseendet på tjejer/killar? Nej
Jag skriver poesi? Kass på skriva
Jag är emot mobbning? Ja
Jag sover med lampan tänd? Nej
Jag snarkar? Tror inte det
Jag pratar i sömnen? Tror inte det heller
Jag är bra på matte? Värdelös
Jag har suttit i fyllecell? Aldrig
Jag har fler än 3 prickar i polisprotokollet? Inte ens 1
Jag har/har haft vänner som knarkar/knarkat? Svar Ja
Jag har suttit vid datorn i 3 dygn i rad? Nix
Jag kan slicka mina egna bröstvårtor? För kort tunga
Jag har slagit fler än 20 killar i armbrytning? Nej
Jag är bortskämd? Nej
Jag betalade min moped/ iPod/ dator/ TV tv o dator, ipod o moppe äger ja inte
Jag har piercingar på andra ställen än öronen? Nej
Jag har tatuering/ar? Ja
Jag har hållt något av mina femhundrafemtielva nyårslöften? Minns inte, länge sen jag gav nyårslöften
Jag har färgat håret fler än 30 ggr i mitt liv? Hmm vet inte, tror icke de
Jag behöver mer än 15 minuter för att fixa mig vid spegeln? Haha, när jag var 14. Nu tar det bara 10 min
Jag skriver fort på tangenterna? Hyfsat
Jag är beroende av något? Nej
Jag älskar mina föräldrar? Mycket
Jag läser? Nej sällan
Jag har bränt bort 2000 kr på absolut ingenting på en dag? Nej
Jag har bra självförtroende? Oftast
Jag vill gå ner mer än 10 kg i vikt? Snarare gå upp
Jag vill plastikoperera mig? Nej varför
Jag är teknisk? Inte när det gäller data
Jag talar dialekt? Stockholmska =)
Jag hatar pizza? Nej men det är ingen favorit
Jag hatar tacos? Nej
Jag behöver 2-3 kuddar när jag sover? Ja
Jag har sett mina föräldrar ha sex? Nej
Jag har ofta huvudvärk? Hade, innan jag fick barn (beror nog på mitt jobb)
Jag är lättpåverkad? Nu är jag nog det. Annars är det ganska olika
Jag tycker att det är skämmigt att köpa godis? Nej
Jag trivs hemma? Ja, fast det är lite tråkigt nu när man är hemma varje dag
Jag har stoppat ärtor i näsan så de fastnat? Inte så dom fastnat iaf
Jag har fler än 3 riktigt bra vänner? Nej
Jag har körkort? 2 stycken
Jag har snusat/snusar? Bara provat
Jag tränar? Innan jag blev gravid. Borde nog börja igen
Jag biter på naglarna? Äntligen slutat
Jag rakar mig under armarna? Ja
Jag rakar benen? Ja
Jag rakar mig på armarna? Nej

Inga kommentarer: