tisdag 11 augusti 2009

Slappt

Gick upp halv 9 idag. Matade Hugo innan jag själv åt och tog en dusch.
Medan Hugo tog jag tag i kontoret. Har sparat en hög med Muskö if papper som jag var tvungen att ta tag i idag.
Hann inte hålla på länge innan Hugo vaknade.
Vid 1 tiden la vi oss på soffan och somnade vilket inte alls var meningen, iaf inte att jag sov.
Gick runt lite med Hugo här hemma till Marcus kom hem vid halv 5.
Hugo tycker inte om att ligga ensam allt för länge när han är vaken. Inte heller vill han sitta i bärsele. Han är nöjd när han får vara uppe på axeln. Då har han uppsikt på allt som händer runt omkring. Så när han är missnöjd får man gå runt så med honom ett tag. =)
När det är sovdags går det inte bara att lägga ner honom o tro att han ska somna.
Oftast somnar han i min famn efter han ätit, där sover han nog bäst. Men även om man lägger sig brevid honom i sängen el soffan och somnar han gott efter att fått snutta en stund på tutten.
Idag var han så trött på förmiddagen så när jag lagt ner honom i barnvagnen slagit på dammsugarn och dragit vagnen fram o tillbaka somnade han rätt så fort.
Marcus tog Hugo nu efter att vi ätit middag. Både hörde och såg att han var trött.
Men vad Marcus än gjorde gnällde han bara. När jag då tog honom och gav han bröstet somnade han nästan direkt. Så nu ligger han här i famnen igen. =)
Ska snart lägga ner honom och fortsätta mitt jobb inne på kontoret.. Varför blir det så mycket papper?
Hållt oss inne hela dan så imorrn blir det nog en promenad, om det inte regnar för mycket..
Puss o Kram

Inga kommentarer: