fredag 21 augusti 2009

Och så sprang även denna dag förbi.
Fick badrummet skurat medan Hugo tog en powernap i sin säng.
När han somnat igen efter jag ammat tog jag tag i byrålådorna som vi haft i sovrummet, som nu inte får plats. Den ena står nu i v-rummet och den andra i kontoret. Så var tvungen att möblera om lite bland kläderna. Medan jag höll på tittade Malin o Mathilda förbi så vi satt och snacka en stund.
Fick i mig lite lunch när de gått hem.
Har dammsugit, plockat, röjjt och fixat här hemma. Så nu kan man hoppas på att det är ordning ett tag...
Precis ätit middag.
Sitter nu i soffan med mina älsklingar. Hugo ligger och småäter. Marcus kollar på ett asgammalt avsnitt av Galenskaparna.
Imorgon kommer Marcus familj + släkt hem från grekland. =)
Ha en bra kväll!
Puss o Kram

Inga kommentarer: