onsdag 12 augusti 2009

Inte soooova

Hugo låg snällt kvar i sängen imorse medan jag gjorde frukost. Dock fick jag äta den med honom i famnen.
Kollade en stund på tv innan jag la ner honom för att göra mig iordning.
Packade ner honom ibarnvagnen och gick en promenad.
När vi kom hem igen hann jag precis lägga upp mat på tallriken och ställa den i mikron innan han vaknad. Fick denna gång äta med Hugo på axeln.
Eftermiddagen ägnade jag mig åt att fösöka hålla Hugo nöjd och glad. Han var mest trött o inte ville sova.. Så då får man gå runt runt.
Ingen vidare bra vecka. Men han var ju otroligt underbar i helgen!
Hugo sov en stund i soffan och en liten stund i barnvagnen med dammsugarn på. =)
Nu har han precis ätit sig trött och somnat i min famn, undrar hur länge han sover.
Vore fint att få själv få äta en middag i lugn och ro.
Marcus hade tänkt åka iväg och skjuta lerduvor ikväll. Eftersom han var ute igår och ska iväg imorrn håller jag honom hemma idag!
Puss o Kram
(nu vakna Hugo)

Inga kommentarer: