söndag 9 augusti 2009

Hugo har varit helt underbar i helgen.
Har inte gnällt mycket alls. Han låg och sov igår mellan 9-11 på förmiddagen. Var sedan vaken en stund för att äta. Han satt ett bra tag hos farmor och tittade på oss när vi pratade med honom.
Sov sen en långt stund till. Även på kvällen när vi var borta på middag tyckte jag att ha skötte sig, även fast han mest låg i min famn.
Idag har han inte heller gnällt mycket fast han varit trött.
Efter frukosten imorse gick farmor en promenad med Hugo. Han sa inte mycket och sov heller inte mycket.
Fick sen lite mat när de kom hem igen då somnade han vid bröstet, vaknade dock efter 5 min igen och så där har det hållit på. Till slut blev han ju ändå trött ordentligt och sov ett bra tag. Men nu har han hållit på igen, ätit, somnat, ätit, somnat. Ska prova lägga ner honom nu eftersom han nu sovit en stund så kanske jag kan få äta lite.
Älskar min familj! Y

1 kommentar:

Norrdalen sa...

Han blir bara större och större för varje vecka den lilla guldklimpen! Han är så söt!