måndag 31 augusti 2009

God afton!
Den här dagen gick rätt långsamt.
Fick iaf huset dammsuget medan Hugo sov. Annars har jag inte gjort så mycket än tagit han om lillen. Han e så galet söt. Älskar honom mest av allt!
Efter maten skickade jag iväg Marcus och Hugo på promenad.
Passade på att plantera i krukan nere vid vägen, städade i bilen, röjde lite på tomten och försökte starta hojen, vilket inte gick nå vidare. Visst, den brukar vara kinkig men ännu värre nu när den inte blivit startad på flera månader. Får göra ett försök till nån annan dag.

Hade även bilen inne på service idag så vi blev några tusen fattigare + att vi fick hem fakturan på försäkringen... Usch!

Fick hem en bunt med bilder idag som jag hade beställt. Även fast jag har digitalkamera tycker jag det är roligt att kika på bilderna när de sitter i album. Lättare och visa dom då oxå.
Så nu är dom insatta i albumet. Var mest bilder på Hugo så klart!

Hugo somnade för en halvtimme sen och ligger nu i sin säng. Marcus ligger här brevid mig och sover på soffan. Undrar om jag får med mig honom till sovrummet.

Ena katten har inte varit hemma på hela natten + dagen... Hoppas hon bara är ute på äventyr och kommer hem imorgon!

God Natt
Puss & Kram

Inga kommentarer: