fredag 28 augusti 2009

Fick precis hem tidningen "vi föräldrar" där jag läste den aktuella frågan.
Hur leker du med ditt barn? Hela 41 % svarade att dom inte gillar att leka, de umgås med barnen på annat sätt.
Jag gissar att nästa alla utan dessa 41% är "Kaffelattemammor" som kan sitta på fik hela dagarna med sina barn och väninnor
Jag tycker iaf att det är viktigt att leka med barnen!

Jag och Hugo har varit ute en sväng med bärselen idag. Blev en tur till brevlådan och en sväng uppe i skogen. Tror han gillade det så det får vi göra flera gånger.

Snart kommer Marcus hem. Hoppas han äter lite middag innan han åker igen. Eller iaf kan ta Hugo så jag kan laga mat och äta.
Marcus har kommit med i jaktlaget uppe i tärnsjö där hans storebror med fam bor så i helgen ska det jagas. Åker ikväll och kommer troligtvis hem på söndag.

Hoppas min familj kommer ut imorgon. Annars vet jag en som kommer slarva med maten.. =/

Puss o Kram

Inga kommentarer: