söndag 28 juni 2009

Så, nu börjar vi komma till rätta här hemma. Rutinerna är väl lite så där. Det är ju inte samma tider varje dag som Hugo är hungrig. Vi går och lägger oss olika tider och går upp olika tider, med jag tycker ändå att det fungerar bra!Han är en småätare. Precis som mamma var. Äter, vilar, äter, vilar, ätar, sover. SÅ sover han mellan 1-2½ timme sen är det samma procedur igen. Så det tar ju ca 1 timme att amma. Men det är ju sååå mysigt! Älskar. Och Älskar våran lille Hugo så oerhört mycket!! Du är vårat allt nu!


Haft besök till och från varje dag nu sen vi kom hem från bb. Folk har liksom bytt av varandra. Än så länge är det helt ok. Förstår ju att alla är nyfikna. Så just nu händer det inte så mycket annat här. Ammar, sover, byter blöjjor. Lite annat hinner man ju oxå.
Redan hunnit med en sväng till sjökrogen. =)


Farmor och gammelfarfar var här i fredags och firade Hugos första vecka med tårta och bullar. Även faster och farbror var här. Idag är det mormor och morfar tur att hälsa på. =)



Kanonfint väder är det ju oxå!! Marcus klagar ju inte över att vara ledig. För varmt för att orka sitta i solen bara.. Hade jag varit ute på sjön hade det gått bra, men här hemma på tomten är det inte rikigt samma sak. Får se om det kanske blir någon båttur innan sommarn är slut. Hojjen ska jag iaf hinna köra en sväng!




Ha en fortsatt bra dag!


Puss o Kram

1 kommentar:

Pernilla sa...

Skönt och höra allting går bra! :)
Tycker att han är så himla söt lille Hugo, hur mår du annars?
Ja jag hoppas verklige att jag slipper gå över mer, för orkar inte med värmen och så..
Kramar