måndag 15 juni 2009

Japp, då har dagen nästan gått. Inte varit lika rastlös som igår.
Storstädade badrummet och hallen. hallen var rätt grisig. Bara köket och sovrummet som inte blivit städat än.
Har även fixat med datorn. Det går bort mycket tid när man sitter här.
Brossan var ju ute i helgen och fixade med mina data. Han rensade bort allt och la sedan tillbaka det jag använder och behöver. Så den ska vara lite snabbare nu. Bara det att han missade några program. Skrivaren, programmet där jag bränner filmer och ljudet var borta.. Lyckades fixa till det via telefon. Själv kan jag ingenting typ om datorer och blir mest bara galen när det inte går som jag vill, då är det tur att man har lillebror!

Pyret har varit lugn hela dagen. Brukar ju komma igång efter att man ätit frukost, men inte idag. Blev lite orolig så jag tog fram gitarren och spelade lite.. Då fick h*n minsann inte sova längre och mamma behöver inte oroa sig. =) H*n har väl bara en tröttis dag.

Snart dags och börja med maten Astråkigt... men men...
Äta bör man annars dör man.

Ska ta en rask promenad till brevlådan och hoppas pyret förstår att jag vill att h*n ska komma ut nu!!

Puss o Kram

2 kommentarer:

IVF-Karusell sa...

Hihi, 3 juli blir det ju! Så stressa ner nu ;-)

Det ska bli sjukt spännande o se vilken filur som bott i din mage sålänge. Riktigt häftigt!

Ska du till barnmorskan något mer?

Camila sa...

Vad kul att ditt barn kommer snart:D:D