onsdag 10 juni 2009

Aaaaa!!! Hamnar nog på psyket snart.. Blir galen av att vara hemma. Visst jag orkar ju inte vara ute och flänga varje dag men någonting kan man väl hitta på? BLir så förskräckligt lat och seg av att gå hemma.. Började möblera om lite i alla våra lådor och förvaringsutrymmen idag. Måste ju ha plats för Pyrets alla saker och kläder snart. Va tvungen att va på Marcus lite idag och ritningarna. Måste skicka in dom snart! Vi bor inte så värst praktist... Funderat på vart barnvagnen ska vara. Kan ju inte ha den ute och nere i garaget är ju inte heller så kul. I hallen får den inte plats.. Så då finns bara v-rummet kvar. Kanske inte så kul i vinter dock att köra blöt och lerig barnvagn ända in till v-rummet... Det löser sig säkert med tiden.. Men större hus vore ju ingen nackdel!
Var iaf inge roligt o röjja.. Så nu ser det värre ut än innan jag börja.
Men då har jag ju nåt att göra imorrn...
Ska stå på loppis i helgen med mamma o pappa. Har en del kartonger med loppisprylar som jag samlade ihop under flytten. Tänkte roa mig imorrn med att sätta prislappar på allt.. Men Marcus har tydligen staplat allt i en fin hög och vill inte att jag går dit och river o sliter... Så då får jag väl hitta på något annat... Aaaaaa!!!
Som vad, vad ska jag hitta på!!
Håller på att bränna de sista prison break avsnitten på datorn i kontoret vilket gör att mottagningen till tvn störs så jag inte kan glo på tv.. Är ju iofs bara skit just nu.. Men ändå....
Usch!! Vill att bebisen ska komma nu.. Då har man säkert att göra om dagarna!
Och så lite finare väder tack så man kan vara ute!!
Hoppas ni får en bättre kväll än min!!
Puss o Kram

1 kommentar:

Syster sa...

Hihi, ta det lugnt syster! Snart kommer bebis och då har du fullt upp och kommer inte hinna städa ens ;)

Och by the way, blir det en flicka tycker jag Idun är ett finare namn än det som ni hade funderat på som började på E!
Men ni ska lyssna till vad ni vill och inte vad andra tycker.

Kram!