lördag 30 maj 2009

Vaknade 06.00. Gick upp och kissa, släppte nu katten.
Vaknade igen 07.00, flög upp ur sängen eftersom katten bråkade med grannkatten som absolut måste vara på våran tomt. Kunde inte somna om så jag läste 2 kapitel. Blev både hungrig och trött. Tröttheten vann och jag sov en halvtimme till. Vaknade 08.00 dels för att klockan började pipa(stänger ju aldrig av den) + att det lät som någon knackade på dörren, men jag trodde fel.
Tyckde inte att det var någon ide att lägga sig igen.
Nu har jag ätit frukost och ska göra mig iordning för dagen. Vet inte vad jag ska göra bara. Vet inte om Marcus ska vara hemma eller inte. Han sover fortfarande..
Middagen igår blev lyckad. Asgod potatissallad! Lite kul är det ju att göra när det blir bra och man får höra det. Anna och Stefan kom förbi en sväng på kvällskvisten. Även min halvkusin Kicki och hennes kille kom förbi för att kika på huset. =)
Redan 30 grader i solen. Kanske blir en tur på sjön idag?
Ha en bra dag!
Puss och Kram

Inga kommentarer: