onsdag 13 maj 2009

Tråkdag idag...
Började med strålande väder så jag tog en promenad imorse. Gick förbi postlådan o postade inbjudningskorten.
Gick sen ut mot källviksudd. Skogsvägen dit och grusvägen hem.


Måste ju säga att det är rätt fin där vi bor. Denna badplats ligger bara ett stenkast från vårat hus. Badade mycket här när man var mindre då vi hade sommarställe inte långt ifrån där vi bor nu. Nu var det några år sedan man badade här. Åker ju nu mest ut till sjöss när det ska solas och badas, man vill ju inte trängas med alla sommargäster här på stranden.. =)
(Plutten har hicka igen..)
Efter promendade lättade jag lite på kläderna och la mig i solstolen.. 15 min sen kom molnen. Typiskt!! Åkte upp till skolan för att prata lite med Jenni. Satt och kollad på barnen när de hade mellis. Barnen som inte sett mig förut frågade Jenni vem jag var. =)
Nu är jag hemma igen o gör ingenting. Åt precis lite..
Marcus ska till björnholmen ikväll, kanske åker med dit om det inte börjar regna.
Imorgon ska jag iaf inte vara hemma.
På fredag hoppas jag på bra väder, då ska jag försöka fixa på tomten. + att jag ska till mvc.
Sen är det ju helg, kanske jag får vara lite med Marcus då?
Puss o Kram


Inga kommentarer: