fredag 15 maj 2009

Sov jättedåligt inatt. Uppe o kissa flera gånger, halsbränna och så gjorde det ont så fort man vred och vände på sig. Så imorse när klockan ringde vid 8 stängde jag av och sov vidare till halv 10.

Åt frukost och tog det lite lugnt innan jag gjorde mig iordning för att åka till mvc.
Där började de som vanligt med o kolla blodtrycket och ta blodprov, fick idag även lämna kissprov. Vågen visade att det är 11+ sen inskrivningen i november. Bara 1 kilo sen sist.
Pratade en stund innan jag la mig på sängen för att mäta magen och lyssna på bebisen.
Allting var jättebra, precis som vanligt. =) Hon kände även på magen, pyret ligger fortfarande med huvudet neråt med det är inte fixerat.

Fick tid igen om 3 veckor eftersom vi mår så bra! Då är det redn 5/6..

Handlade innan jag åkte hem igen.
Pysslade och fixade på tomten när jag kom hem. Fast trädgårdsarbete är ganska så tung så det är inte mycket man kan göra.
Planterat lite blommor. Några nere vid vägen. Stockrosor i krukor som står vid lillstugan o lite småblommor i slänten framför.

Blev tacos till middag så nu sitter jag här och sträcker ut magen. Åt lite mer än det fanns plats för..
Äter inte så mycket til lunch nu för tiden eftersom jag inte känner mig hungrig (+ att jag fortfarande är lite lat när det gäller matlagning) Äter ordentlig frulle och ordentlig middag + att jag blir hungrig sen igen på kvällen lagom till läggdax så då tycker jag inte att det gör så mycket att jag missar lunchen..

Imorgon är det 24års kalas för kattis hemma hos henne o hennes kille i farsta.
Ska bli kul samtidigt som man gärna är hemma på ön när det är fint väder.
Åker vid 11 imorgon förmiddag och är väl inte hemma förens vid 4.

På söndag hoppas jag att både jag och Marcus är hemma. Händer ju inte så ofta..
Ha en bra kväll!
Puss o Kram

Inga kommentarer: