måndag 11 maj 2009

Så, nu är vi hemma igen.
Handlade på vägen hem. Marcus har precis bytt däck på bilen och jag har gjort varma mackor.
Eftersom bussar o tåg går så konstiga tider kom jag ju ner till nynäs 20 över 3. Skulle inte på kursen förrens 16.30.. Så jag knallade runt några varv.. Kilade in på lindex o kikade lite på bebiskläder =) såå sött!
Kursen var bra men det mesta hade jag redan läst. Inte större ändringar angående smärtlindring. Lite massage och värme (värmekudde eller en varmt dusch) sen lustgas. Efterdet får man väl se hur man känner sig.
Det enda som är lite nervöst är hur det sätter igång och hur lång tid det tar, när man ska åka in o så där... Men jag antar att det löser sig efter tidens gång.
Dags för mvc igen på fredag. Hoppas allt fortfarande är bra!
Känns så iaf. förutom att jag kännt mig lite yr och haft jobbigt o andas. Fast det är väl inte så konstigt med tanke på att pyret ligger där o trycker på allt.
Puss o Kram

Inga kommentarer: