lördag 16 maj 2009

Meningen med livet!?

Vakna. Äta frukost. Plocka in och ur diskmaskinen. Plocka. Städa. Dammsuga damm, katthår och kattsand som konstigt nog hamnat utanför lådan. Äta lunch. Plocka in disken. Laga middag. Äta. Plocka in disken. Kvällfika framför tvn. Plocka in disken och sätta igång den. Plocka lite till. Gå och lägga sig...Vakna. Äta frukost. Plocka in och ur diskmaskinen. Plocka. Städa. Dammsuga damm, katthår och kattsand som konstigt nog hamnat utanför lådan. Äta lunch. Plocka in disken. Laga middag. Äta. Plocka in disken. Kvällfika framför tvn. Plocka in disken och sätta igång den. Plocka lite till. Gå och lägga sig...
.
.
Hemmafru rollen passar inte riktigt mig, även fast jag kan det rikigt bra! Blir bara på dåligt humör!!!
Upp med hakan för nu ska jag & Pyret på kalas, då passar det inte o sitta o tjura över disken som står hemma och väntar! Fy.
Ha en underbar dag! Passa på att vara ute och njut av solen och våren! Tänk på hur snabbt tiden går. Om 4 veckor vänder det och börjar bli mörkare igen + att det då bara är 6 månader till julafton. Så ta tillvara på de soliga dagarna!!
Själv hade jag kört hoj idag om jag inte haft pyret i magen.. Nån som kan köra lite åt mig?
Puss o Kram

1 kommentar:

Syster sa...

Äsch då, det är klart att det ibland är skittråkigt med sysslorna som _måste_göras, men tänk ibland på hur tråkigt det vore om du inte kunde göra dem.

puss på dig systeryster