tisdag 12 maj 2009

Lille pyret har hicka, nu igen. Händer rätt ofta. =) Känns lite lustigt imagen då. Tog en stund innan jag förstod att det var just hicka!
Myyys!
Efter kursen igår vill jag ännu mer att det ska bli den 26/6. Eller kanske någon dag innan skulle nog inte göra så mycket. Tycker ändå att det ska bli spännande att föda barn. Rätt nyfiken på nu hur det kommer att börja, när det börjar och hur det kommer att kännas. Men det är väl bäst att pyret stannar i magen några veckor till!
Har varit en sväng i nynäs idag igen. Köpte 2 par mammajeans för 150 spänn. Bra pris!
Gick även in på biblioteket.. men visste inte rikigt vad jag skulle kolla efter så jag kom därifrån tomhänt.
Såg oxå att den nya Harry Potter filmen har premiär i juli. HP fan som man e tänkte jag gå.
Ha en bra kväll!
Puss o Kram

Inga kommentarer: