torsdag 7 maj 2009

Hihi. Nu är babyshowern bokad och jag håller på för fullt o göra inbjudningskort. Tänkte först ringa runt med det är roligare med ett kort, eller, jag tycker iaf att det är roligt o göra kort.
Kommer bjuda de närmaste kompisarna och familjen. Släkten får komma sen till dopet.
Så det ska bli kul. Svägerska som ska fixa. =)
Har varit uppe vid mif´s klubbhus idag och städat lite. Pysslat lite här hemma. Tråkigt väder ute. Mulet och lite blåsigt..
Hoppas det blir bättre till helgen så mamma o pappa vill komma ut.
Annars blir det kanske till nästa helg men då kan inte jag följa med på sjön eftersom jag ska på kalas.
Marcus fick äntligen upp klädstången i hallen igår! Tack! Slipper kläderna ligga i påsar.
Bara taklampan i v-rummet kvar o sätt upp nu.
Bilen blev klar idag oxå! Trodde att det var gasspjället som krångla. Men efter att de gått igenom hela bilen kom dom fram till att det bara var batteriet som hade för lite kräm. Så det blev ett antal tusen billigare än vi först trott. Marcus är på väg nu för att hämta den.
Jag ska börja med maten, usch vad jag känner mig huslig.
Står kokt torsk, potatis och äggsås på menyn.
Tänk att det kan jag minsann laga!
Bara han inte vänjer sig för mycket, när jag börjar jobba igen blir allt som vanligt, då får Marcus stå för matlagnigen. =)
Han får ju inte bli för bortskämd nu när hans fru går hemma hela dagarn. Han kanske glömmer bort då hur man gör allt.. Bäst vi delar upp det redan nu!! =)
Imorgon har ja bestämt mig för att åka till haninge. Behöver lite pyssel och papper till inbjudnigskorten. Tänkte även köpa lite av tygerna jag hittade på tyggrottan. Blir det inte syjunta nu till helgen så kommer det ju fler tillfällen.
Ha en bra kväll!
Puss o Kram

Inga kommentarer: