söndag 17 maj 2009

GodAfton!
Så gick denna helg med stormsteg..
Gårdagen tillbringade jag hemma hos Kattis o Niklas eftersom Kattis hade 24årskalas!
Mycket trevligt! Fick hålla i Jennys 3månaders bebis! Å så man längtar nu efter att få hålla i sitt eget! Galet mycket!!
Var hemma igen vid 4 tiden. Parkerade mig i sängen eftersom jag var så trött.
Vaknade vid 7.. Hann precis göra mig iordning när Marcus bara kom hem för att byta om innan vi åkte till hans kusin o hans tjej för att äta middag. Blev grillat! *mums*
Blev sittande där till 1. Så trevligt så!
Hade så ont i kroppen när jag vaknade vid 7tiden imorse. Gick och la mig på soffan och småsov till 9. Gjorde iordning frukost och väckte Marcus.
Marcus meckade bil på förmiddagen och jag började röjja i garaget.
Provstaratde även hojjen! Lite sur i början men sen så kom den igång. Satt på och gasade några gånger. Rätt sugen på och köra..
Tog sen en sväng till sjökrogen där vi mötte upp Frida, Liza, lille Robin och så Sandra! Har nog inte sett na sen förra sommarn va? ( eller justd, har ju varit förbi hennes jobb nångång) Åt hamburgetallrik och efter det årets första mjukglass! =)
Fortsatte med garaget när vi kom hem igen. Blev rikigt nöjd, nu går det att gå in där och ganska så lätt hitta det man ska ha!
Marcus har röjjt en massa på tomten med trimmern. Så fint så!
Nu är han iväg med matte o skjuter lerduvor.
Jag har precis duschat och kollar på tv. Blir nog läggdags tidigt idag, garaget tog på krafterna.
Skickat efter massa kort som jag tagit, lite från husrenoveringen, nyår och början av året. Hoppas dom hinner komma innan helgen!
Börjar bli lite jobbit o va gravid nu. Svårt att sova, ont i bäckenbotten när man går och rör sig, svårt o äta, ta på sig strumpor o skor o brösten som småläcker lite hela tiden. Magen börjar mest bli ivägen så det är tur att pyret snart ska komma ut!
Puss o Kram

1 kommentar:

Pernilla sa...

Tack så jätte mycket, din blogg är också en härlig och underbar att läsa! :)
Oj då det är bara några dagar efter mitt BF som du ska ha, hur har du mått under din graviditet hittills? :) Kram